Friday, 4 November 2011

CONTEST WATAK KARTUN PALING COMEL.

<klik banner kat atas ni utk join>
<last date hari ahad 6/11/2011, jam 5 petang>

Untuk pengetahuan Adik ChoChopper, Susen  rasa kartun mirmo yang kat bawah ni adalah kartun yang paling comel Susen pernah tengok... 
|
|
v

oke, sekarang Susen nak bagitau ciri2 kartun ni :
suke coklat | pemalas [hehe] | ada kuasa magik | suke buat masalah | seorang putera di dunia Muglox

Eh korang tak kan tengok je, jom la ramai2 join contest yang dibuat Adik Chochopper.. kasi meriah !!
Join jangan tak join, smbil2 tu bole juga kongsi2 watak kartun yang korang suke !!

                                                                                                                       

2 comments:

Adik ChoChopper said...

Yeahh! Thanz Susen Nana Sebab Join Contest Adik! heee.. =)..wahh! Comel-Comel!! ^_^

Qistina said...

omo! sukaa mirmo jugakk! how la i fogot mirmo the chocolate dude. haha.
mirmo the cutest la :)


Big Red Mouse Pointer