Tuesday, 8 November 2011

Gagap

Pada suatu hari di kaunter tiket bas...

Usop : BBbbbas kkkke KKKuala LLLumpur dddah ssssampai kkke bbbbelum?
Usop : Bbbas kkke KKuala LLumpur dddah sssampai kke bbbelum?

[Namun masih tiada jawapan]

Usop terus menghentak kaunter dan berlalu dengan perasaan marah.. Mat Din yang beratur di belakang Usop berasa hairan melihat gelagat penjaga kaunter tersebut yang tidak menjawab pertanyaan Usop tadi.. Lalu dia bertanya kepada si penjaga kaunter..

Mat Din : Kenapa Encik tak jawab pertanyaan dia? Kasihan dia.
Penjaga kaunter : Sssaya nnnak jjjawab mmmmacam mmmana? Nnnanti dddia kkkata sssaya ppperli dddia..
Mat Din : Laa.. penjaga kaunter ni pun gagap jugak rupanya..
                                                                                                       
#dulu ada sorang kawan Susen ni gagap.. Sampai kan dia kata tension kalau nak bercakap.. asal bercakap je gagap gagap.. huhu.. tapi sekarang ni dia da tak gagap.. Syukur2 #
                                                                                                               
                

2 comments:

Sya Ecah said...

HAHA! opss. <--cerita usop dgn penjaga kaunter tu yg lawak. hee. btw, alhamdulilah la, kawan susen tu dah okay :)

Susen Nana said...

Sya Ecah : ohho,, actually cite ni ade kne mngena dengan seseorang tu tpi bukan kwn sye yep hehhe..


Big Red Mouse Pointer